Тренінг для молоді з питань проектного менеджменту, звітності та особливостей реалізації молодіжних екологічних ініціатив

8 червня 2023 року в м.Жимотир за підтримки Програми малих грантів Глобального екологічного фонду відбувся тренінг для молоді з питань проектного менеджменту, звітності та особливостей реалізації молодіжних екологічних ініціатив. До участі у тренінгу долучилися близько 40 представників молоді, вчителів, кураторів з Житомирщини, Чернігівщини, Київщини. Тренінг став першим масштабним заходом на Житомирщині, попереду серія тренінгів на Чернігівщині та Київщині.

Під час заходу було розглянуто питання розширення можливостей громад та залучення молоді до кліматичних дій через навчання, поширення обізнаності та реалізацію власних екологічних ініціатив, роль молоді у зеленому відновленні України, направленість екологічних молодіжних проектів, особливості фінансового звітування та фінансової дисципліни в проектах згідно національних та міжнародних стандартів та кращі практики впровадження молодіжних проектів ПМГ ГЕФ на Житомирщині та Чернігівщині.

Крім того, було проведено практичні заняття з проектного менеджменту, вироблення навичок для підготовки власних проектів для молодіжних груп, громад з акцентами на питаннях зміни клімату, смарт агроекології, захисту лісів та вирішення глобальних екологічних проблем на локальному рівні.  Проведено екологічну гру «Цілі Сталого Розвитку: вивчай та досягай!», яка у простій та доступній формі допомогла зрозуміти учасникам що таке Цілі Сталого Розвитку, як вони впливають на життя і що можна зробити задля їх досягнення до 2030 року.

В рамках заходу пройшла дегустація органічних фіточаїв та майтер-клас з органічного меду під час якого учасники дізнались яким повинен бути корисний натуральний мед і як розрізняти його серед фальсифікату. Для учасників молодіжного тренінгу була проведена оглядова екскурсія по Поліському національному університету під час якої вони мали змогу ознайомилися з інфраструктурою університету, особливостями навчання та перспективами подальшого працевлаштування.